Своїми руками Безшумний компресор і вакуумний насос по-домашньому

Тема у розділі 'Оборудование и инструмент', створена користувачем ibit, 14 кві 2013.

?

Голосуєте за цю тему?

Голосування закрито 18 кві 2013.
  1. Так

    100,0%
  2. Ні

    0 голосів
    0,0%
  1. ibit

    ibit Майстер

    Повідомлення:
    79
    Симпатії:
    86
    зробив відео як компресор робить вакуум і викачує повітря із пляшки, на жаль не було як підключити надійно шланг.
     
    Мирослав подобається це.
  2. Maxic

    Maxic Стажер

    Повідомлення:
    29
    Симпатії:
    22
    O=- О то в такого компресора більша продуктивність, як я думав.
    І видно, що прискорення відео не застосовувалось.
    Але шуму практично зовсім немає, я очікував, що без резонатора (корпуса холодильника) буде тихіше, але що настільки...
    Браво!!

    Мій голос Вам,
    і буду вдячний, якщо свої з’єднані вузли Ви пофотографуєте крупним планом
     
    ibit подобається це.
  3. ibit

    ibit Майстер

    Повідомлення:
    79
    Симпатії:
    86
    ще одне відео із демонстрацією роботи, купив сьогодні ще довший шланг для вакуму, тепер зручніше, а то попереднє відео знімав під столом, там не стоїть компресор, так як чути із відео шум мінімальний.


    Дякую за голос!
    Фото вже є, займаюсь описом конструкції.
    от поки фотка без опису, тут видно аварійний клапан, зворотній клапан, автоматику, та заготовку до скидання тису та холостого ходу(краник).
    IMG_5908_.JPG
    потрібно приварити ще кріплення автоматики, ось вже тепліє і можна нормально доробити корпус, і привезти до гарного стану.
     
  4. Andrii_M

    Andrii_M Адміністратор Команда форуму

    Повідомлення:
    7.147
    Симпатії:
    5.906
    Адреса:
    Київ
    Зарахованих голосів: 8
     
  5. ibit

    ibit Майстер

    Повідомлення:
    79
    Симпатії:
    86
    Одна із складних роботі по компресору, це перша заміна мастила. Необхідно акуратно розрізати трубку заливу масла(одна заштопорена трубка із трьох присутніх на компресорі), яка є зазвичай розплюснута і запаяна, при цьому, щоб у середину не попала стружка.
    Для цього найкраще використати роликовий різак для мідних труб.
    Ось кінцевий результат.
    IMG_6009_.JPG
    і так по кроках, трубка для заправки мастила і фреону зазвичай має вигляд схожий, як на фото, різати треба нижче розплюснутої частини.
    IMG_5982_.JPG
    використовуємо роликовий різак для труб, перед цим зачищаємо трубку для майбутньої пайки, бо після розрізування пиль попаде у середину.
    IMG_5983_.JPG
    чистий розріз без стружки:
    IMG_5984_.JPG
    для того, щоб у майбутньому було легко замінювати мастило, напаюєм різьбове з'єднання, мені попався підходящого внутрішнього діаметру ~7мм. латунний перехідник із "1/8" у "1/4" дюйма, трубка у мене була 6мм, компенсував 1 мм намотуванням мідного дроту на трубку, що додало тугий контакт. Перед тим, латунний перехідних був зачищений всередині, змазаний рідкою каніфоллю і залуджений звичайним припоєм.
    IMG_5985_.JPG
    сам процес паяння на компресорі:
    IMG_5998_.JPG
    запаяли, і тепер можна зливати мастило, воно вимиє усе що під час пайки могло потрапити у середину, закривати будемо заглушкою на "1/4"дюйма посадженою на фум-лєнту.
    IMG_6009_.JPG
    злите мастило ~ 300грам, 50грам ємкість, стільки ж заливаємо нового мастила, старе у дуже доброму стані, чисте, без осаду.
    IMG_6001_.JPG
    По пораді однієї людини, пошукав мастило ATF DEX 2, мені рекомендували залити у промисловий компресор для кращого запуску зимою у морози, цього року спробую, і також одразу ж залив у цей компресор таке ж мастило. Спеціальне для компресорів у магазинах із мастилом не знайшов. В'язкість "на око" схожа до старого, але присутній запах, а у старому запаху практично не було.
    IMG_6017_.JPG
    ще кілька фото з близька з'єднань, манометра, розподільників:
    IMG_6011_.JPG IMG_6013_.JPG
     
    Andrii_M подобається це.
  6. ibit

    ibit Майстер

    Повідомлення:
    79
    Симпатії:
    86
    Відео для демнстрації "шумності" компресора.
    якраз після заміни мастила.
     
    Andrii_M подобається це.
  7. Rrrr

    Rrrr Стажер

    Повідомлення:
    12
    Симпатії:
    2
    Адреса:
    ua
    і я зацікавився, якби поділились інфою:vo:
     
  8. Evgesha

    Evgesha Підмайстер

    Повідомлення:
    31
    Симпатії:
    6
    Адреса:
    Кривой Рог
    IBIT подскажи, нарыл такое http://mirinstrumenta.ua/product/pressostat-v-sbore-intertool-pt-9094.html есть в гараже компрессор с какого то грузовика и ресивер и 1.5 Квт двигло, всё собрано надо добавить автоматизации, последовательность подключения подскажи или нарисуй.

    P.S Заранее спасибо.
     
  9. ibit

    ibit Майстер

    Повідомлення:
    79
    Симпатії:
    86
    Вам ще потрібно деякі деталі для повного комплекту, на пресостаті http://mirinstrumenta.ua/product/pressostat-v-sbore-intertool-pt-9094.html із права є або аварійний клапан тиску або просто ручний клапан для скидання тиску, тому краще докупити аварійний клапан(на фото номер 2), щоб в разі виходу із ладу автоматики не розірвало балон чи з'єднання.
    Додатково ще потрібно зворотній клапан, найпростіше взяти сантехнічний повністю латунний, на фото це номер 3.
    shema1.JPG
    Схема досить проста:
    1. вхід від компресора.
    2. Аварійний клапан тиску(на ньому можна виставити широкий діапазон тиску при якому він буде стравлювати(випускати) повітря), треба виставити на 1-2Атм більше свого потрібного тиску, але так щоб точно усі елементи витримали такий тиск(зазвичай до 8Атм, тоді виставляєм на клапані 9Атм.).
    3. Зворотній клапан(найпростіше це сантехнічний латунний). Щоб тиск із балона не тікав назад у компресор.
    4. Автоматика(пресостат), керує включенням і виключенням двигуна, зазвичай має виставлений тиск максимум 8Атм, і повторне включення при падінні тиску нижче 6Атм. Але це при бажанні можна змінити, знявши захисний кожух і підкрутивши регулювальний болт(робіть це із вимкненим живленням! легко до контактів 220В доторкнутись!).
    4.1 це спеціальний вхід у "автоматику" для того щоб після Вимкнення двигуна, випустити надлишковий тиск ДО зворотнього клапана (на малюнку 4.2), щоб поршні компресора не були навантажені. це досить обов'язковий елемент, бо без скидання тиску наступний запуск буде затруднений, можливий швидкий вихід із строю двигуна і поршнів(циліндрів).
    4.2 вихід перед зворотнім клапаном, для спускання надлишкового тиску. На жаль мій пресостат не хотів цей клапан закривати, оскільки розрахований на велику продуктивність промисловго компресора. Тому зараз зняв шланг, і в процесі своя автоматика, яка буде керувати скиданням тиску.
    shema2.JPG
    5. Манометр із регулятором тиску і "осушувачем повітря", у мому варіанті я йог використав не для регулювання тиску, а тільки для відображення та осушення від парів масла і води, щоб у ресівері менше збиралось конденсату. У Всіх магазинних компресорах, фільтр стоїть після ресівера, але тоді у ньому збирається велика кількість води, і він ржавіє, якість повітря дуже низька. Тобто тут краще не економити, робимо для себе :) На робочому місці у мене додатково стоїть манометр і регулятор тиску + ще один фільтр, для вимогливого інструменту(аерографа).
    5.2. злив конденсату із фільтра.
    5.3. ручка виставлення тиску(щоб її покрутити, треба підняти її вгору, а після виставлення потрібного тиску знову зажати вниз).
    6. Вихід до основного ресівера.
    7.1. і 7.2. використовуються для підключення "споживачів" або ще 1 додаткового ресівера і споживача.

    знизу видно розподільник і фільтр який встановлений безпосередньо на робочому місці, на вході додатково очистка повітря, 1 швидко-роз'ємне з'єднання для підлючення інструменту якому регулювати тиск не потрібно(пістолет продувки), і резервний краник для майбутніх потреб, по середині манометр із регулятором тиску для інструменту який потребує регулювання подачі тиску(приклад аерограф) і 1 вихід на "майбутні потреби" заглушений.
    [​IMG]

    у конструкції використано "блочний" прицип, усе можна роз'єднати без розкручування, усе на швидко-роз'ємних з'єднаннях, це зручно і на етапі конструювання і потім коли треба щось "модернізувати".
    Часто народ каже що ці з'єднання пропускають із часом повітря, але тут тільки 1 причина, це недбале користування ними. Інструмент треба тримати у чистоті, тоді він довго служитиме! А саме коли у них попадає пісок, пилюка, вони відповідно пропускати починають. Але їх можна розібрати, почистити, змазати легенько солідолом або силіконовою змазкою, протерти гумки, це займає максимум до 20хв. Нормальні з'єднання не ржавіють, оскільки у середині латунь.

    якщо є у Вас запитання, то кажіть;), розкажу детальніше.
     
    DedushkaDiesel, wellfare, Evgesha та ще 1-му подобається це.
  10. Evgesha

    Evgesha Підмайстер

    Повідомлення:
    31
    Симпатії:
    6
    Адреса:
    Кривой Рог
    Огромное спасибо всё наглядно и подробно буду пробовать.
     

Поділитися цією сторінкою