Виникла потреба в ремонті покрівлі з рубероїду(необхідність в використанні сухого приміщення). Площа біля 600 кв.м. Ознайомившись з доступною інформацією, вирішили робити самостійно. Ферми дугоподібні,18-ти метрові.На покрівлі вже почав зростати «ліс».Наскільки вдалось розібратись,важливі тут два етапи :підготовка поверхні і перекриття новим рубероїдом. В процесі опрацювання відказався від використання картонного рубероїду та «точкового» заклеювання.Закупив промізол БМК 4,0. склохолст(єврорубероїд, як його ще називають) , бітумні мастику та праймер IZOFAST.Промізол "четвірка" для кращої експлуатації та і при приклеюванні ймовірність пропалювання факелом горілки менша. Частково вже приступили до роботи. Вигляд покрівлі в наведених фотографіях. В процесі роботи (підготовка та перекриття)постараюсь описати роботи, якщо модератори визнають доцільність теми.Можливо комусь стане в нагоді.Крім того є ряд питань,можливо колеги-форумчани підкажуть ,за що буду дуже вдячний.
На даний час дерева повирізали,коріння по мірі можливості теж. Хоча вони(коріння) дуже довгі бувають(3-5м.), і якщо виривати їх повністю ,це значить майже повністю руйнувати стару рубероїдну покрівлю.Щоб не росли коріння,які залишились, добре промазали обрізані торці та поле біля них дизпаливом. Пошкоджені місця на покрівлі вирівнюєм бетонним розчином(де великі пошкодження) або бітумом. Пізніше викладу ще кілька фрагментів до і після ремонту.
. На даний момент хотілось би вияснити слідуюче: 1).Дугоподібна покрівля приміщення цеху ,що буде використовуватись ,примикає до стіни адміністративної будівлі (незавершеної).Найпростіше щілину закласти рядом цегли по всій довжині дуги покрівлі і залити зверху стяжкою(з майбутнім праймеруванням і наклеюванням рубероїду розуміється). Чи не буде жорстка стяжка суттєво впливати на конструкції,їх зміщення при змінах температури? Для наглядності додаю фото. 2).Чи варто заливати нову стяжку до гребня для кращого стікання води,і чим заповнювати місце під стяжкою (легкий матеріал)?Як це місце буде вести себе з часом -накоплення вологи ?...Та і виникає проблема з додатковими огородженням і водозливами. Соррі за простеньку схему. 3).Щоб не попадала вода під рубероїд в впадині між гребнями покрівлі, особливо тала ,від снігу, рубероїд будемо при приклеюванні випускати метрів на два на сусідню покрівлю.(відмічено зеленим кольором на схемі).Як краще врізатися в сусідню крівлю ,ізолювати з*єднання з «новим і старим» рубероїдом?
Відповідь: Ремонт покрівлі з рубероїду. Отвори ,де була різна технічна вентиляція, звільнили від металу,каменю,бетону. Зробили опалубку і залили бетоном.Вирівняли таким чином поверхню для кращого стікання води.
Відповідь: Ремонт покрівлі з рубероїду. В місці примикання даху до стіни будівлі прочистили рубероїд і частково утеплюючий шар до бетонних ферм перекриття,залили бетоном (стяжка),зарівняли.Бетон потім покрили праймером
Відповідь: Ремонт покрівлі з рубероїду. Неохідно було вирівняти також поверхню крівлі для направленого стікання дощової води до зливного отвору між гребнями крівлі. Бетон теж потім «попраймерували».
Відповідь: Ремонт покрівлі з рубероїду. На даний час після проведення ще цілого ряду робіт комплексної підготовки поверхні, поклеєно вже рубероїд.Роботи проводили на одному рулоні двома горілками одночасно.Є фото,відео. Якщо зацікавить,розміщу,не все там так просто.Коли починав дані роботи, матеріалу на сторінках "Країни майстрів" знайшов малувато,порад теж...? Майстри мабуть на відпочинку, або не цікава тема. Хоча будівель з бітумними крівлями море.
Відповідь: Ремонт покрівлі з рубероїду. До речі, на сьогодні, поки що,ще не вирішено повністю питання врізки (стику) рубероїду з сусідньою крівлею.