Фреза Lock Miter Bits

Тема у розділі 'Инструмент и оборудование для деревообработки', створена користувачем maratura, 2 лип 2012.

  1. maratura

    maratura Прораб

    Повідомлення:
    238
    Симпатії:
    374
    Сьогодні починаю робити 4-ри стовбчики 120х120 з дуб.дошки.
    Хочу використати з"єднання "Замок".Є така фреза.
    Може в когось є досвід в використанні такоі фрези,буду радий порадам.
    Літератури начитався,а от практики нема.(поки що).
    [​IMG][​IMG]
     
  2. mijki

    mijki Заслужений майстер

    Повідомлення:
    7.313
    Симпатії:
    9.479
    Адреса:
    Трускавець
    По праці з такою фрезою нічого нажаль підсказати не можу . Але є запитанння , чим не підходить просто переклеєний брусок ?
     
  3. Sergey_M

    Sergey_M Адміністратор Команда форуму

    Повідомлення:
    7.115
    Симпатії:
    5.867
    Адреса:
    Вінниця
    Відповідь: Re: Фреза Lock Miter Bits

    Підозрюю, що відповідь "Немає меж досконалості" :)

    ПС: таке з'єднання бачу уперше.
     
  4. maratura

    maratura Прораб

    Повідомлення:
    238
    Симпатії:
    374
    я вже консультувався на сусідньому форумі,просто переклеєний брусок (напевно мається на увазі "на ус") з часом може пірвати клейовий шов (дошка не така,як на малюнку,а 20-ка).
    В мому випадку площа зклейки в 2 рази більша, і якщо все правильно виставити,точність з"єднання набагато вища.
    Тим більше мій виріб буде на вулиці,під дощем,снігом,сонцем і т.д.
    Того і вибрав таке з"єднання.
     
    1 людині також подобається це.
  5. Портвейн

    Портвейн Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.189
    Симпатії:
    4.159
    Адреса:
    Краматорск
  6. maratura

    maratura Прораб

    Повідомлення:
    238
    Симпатії:
    374
    Вибачаюсь, я пошуком не знайшов.
     
  7. Vladlen

    Vladlen Шабашник

    Повідомлення:
    3.542
    Симпатії:
    668
    Адреса:
    Сумы
    Працюю "Глобусом",задоволенний.Справа в естетиці якщо щось делікатне.
     
  8. maratura

    maratura Прораб

    Повідомлення:
    238
    Симпатії:
    374
    Сьогодні попробував на обрізках,що воно таке.
    Результат порадував,з"єднання входить щільне.Легко потім зклеювати,нічого нікуди не тікає.Головне правильно виставити фрезу і упор.Дошки повинні бути вистругані в одну товщину.


    Щоб подивитись збільшене фото,клікаєм на фото,потім ще раз по ньому.
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    4 користувачам це сподобалось.
  9. orex_

    orex_ Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.970
    Симпатії:
    713
    Адреса:
    Рахів
    Доброго :Hi:
    maratura, чотко. (можна з вашого дозволу собі в альбом закину?)
     
  10. maratura

    maratura Прораб

    Повідомлення:
    238
    Симпатії:
    374
    нівапрос beer
     
    1 людині також подобається це.

Поділитися цією сторінкою