Вже колись питав але так і не розібрався. Зараз це питання актуалізувалось бо з понеділка починаю Значить так, є дах під м/ч, зроблений як треба, крокви (стропила) 150 мм з кроком 65 см. Бантини (стеля) на відстані близько 2,5 метрів від мауерлата (карнизу). Бутерброд такий (з зовні всередину): м/ч, контррейка, антиконденсат стротекс 140, оскільки крокви 150 мм то зроблена 50 мм повітряна прослойка для вентиляції і вкладено 100 мм роквула. Потім підбита і проклеєна стрічкою К2 пароізоляція. І підбито обрізними дошками 25х100 мм. Хочу додатково утеплити зсередини ще 100мм роквулом, оскільки того що є замало. Із стелею простіше, оскільки є можливість додатково накидати з горища утеплювача. Як утеплити скат від карнизу до стелі? Хочу відірвати дошки якими прибита пароізоляція, її не зачіпати щоб не випав утеплювач, ці дошки поставивши на ребро прикрутити саморізами 70-80мм до крокв і таким чином зробити каркас. У нього вкласти плити роквула і знову пароізоляцію степлером до каркасу і проклеїти К2 стики. Потім до цього ж каркасу вологостійкий ГКЛ. Але тоді в мене вийде, що другий шар утеплювача знаходитиметься між 2 плівками пароізоляції. Це нічого? Може в першому шарі пароізоляції наробити дірок щоб краще виходили можлива волога І взагалі такий варіант підходящий?
Я бы пароизоляцию снял. Ее нельзя оставлять однозначно. И дырки делать тоже не выход только время тратить. Натянуть шнурок зигзагом под первым слоем, потом снять пароизолязию. положить второй слой роквула и потом пароизоляцию
Ну це дивлячись які діри робити зі шнурком мороки мабуть більше Крім того пароізоляція це ж не гідро, все ж пропускатиме пар А ще справа в тому що утеплювач загальною висотою 200 мм має пристойну вагу і разом його не дуже приємно туди пхати. А те, що потім утеплювач буде фактично утримуватись лише вологостійким ГКЛ нічого страшного? Хоча правда ще ж каркас триматиме... Думаю дошки каркасу кріпити саморізами 70-80 мм під кутом прямо до крокв
Самое грубое заблуждение - пароизоляция потому и называется "паро", что не пропускает пар. А гидроизоляция не пропускает капли воды, но пропускает пар Один кубометр роквула Домрок весит аж 20 кг, или 4 кг на квадратный метр при слое в 20 см. Дахрок конечно тяжелее, но на наклонний части не оторвет ГК я думаю . Хотя можно нижний слой тоже шнуром закрепить. а потом пароизоляцию
Так, дійсно. Дякую за підказку, не подумав, в назві ж суть Значить будем здирати. Шнур степлером кріпити?
Ну щось таке як на малюнку і в мене, тільки малюнок якийсь неправильний: на ньому пароізоляція саме всередині. Виходить що пар потраплятиме в перший шар теплоізоляції і потім йому не буди куди діватись. А ще хотів запитати по пароізоляції, вона з вигляду як мішковина а не просто як плівка і ще має такий показник як паропроникність, по інструкції, то виходить що звичайна п/е цільна плівка ефективніша, бо менше пропускає пари, точніше мабуть взагалі не пропускає
Відповідь: Re: Утеплення утепленої мансарди А чому б Вам не закріпити старий утеплювач рейкою або УД профілем.Так ВИ зменшите навантаження на ГК. Але вона і повітря не пропускає. Кріплення до крокв в накладку чи торець?А чому не використати металеві пластини ,що приміняються для кріплення крокв між собою.Це дало б змогу виставити дошки зразу під шнурок.
З плівкою зрозумів. Дошки 25х100 ставитиму в торець до крокв, кріпитиму саморізами під кутом. Пластини звичайно практичніші але нереально дорогі, в епіцентрі від 20 грн/шт, а мені там треба штук огого. Краще вже обрізки дощок використати як пластини. З тих самих міркувань чіплятиму шнурок ніж УД, все одно потім ГКЛ триматиме. Я так розумію в багатьох така робота є, бо рідко хто крокви більше 200 мм робить, і весь цей простір утеплювач займає. Почну робити - відпишуся як все йде