Складається з двох частин:основи і прорізної різьби Матеріал - дуб,основа смерека.Тоновано бейцом,лак алкідний. Зроблено давно - 4роки тому. Є ще незакінчена робота - грифон.
А самі завитки щось символізують? Чи як зазвичай буває - перша "проба пера" цікавить скоріше самим процесом? Я теж ще у школі починав роботу з деревом, є декільки пристойних як на вік та майстерність робіт, однак вони на сьогодні у батьківській хаті зберігаються. Тому і запитую, бо моя перша робота із сьогоднішнього мого розуміння мало нагадує щось системне, більше спостерігаю таке ж розмаїття зайвих рухів та не зовсім чітких ліній
Дуже гарна робота їй треба знайти інше місце або змінити його тому що роботу можна як підняти так і опустити. Мені дуже подобається робота негарно з мого боку давати пораду вибачте мені будь ласка цеглу після роботи можна відмити речовиною в склад якої входить муравїна чи інша кислота більше 20% я бачив як цеглу мазають маслом олією лаком а потім результат невідворотній. Скільки це ж часу треба щоб зробити таке різблення Ви певно дуже маєте терпіння.
А ще майстру необхідно ДУЖЕ багато не лише терпіння, а й акуратності, адже пан Тарасюк написав,що основний матеріал - то дуб, а це занадто тяжке дерево для першої роботи в рельєфній різьбі, оскільки він дуже крихкий, и один неправильний рух і матеріал сколюється. Я починав із "дитячої" липи, на ній тяжко щось якісно та чисто зробити на перших роботах, однак із вимог техніки безпеки так спокійніше - різець не зіскочить, бо липя в"язка
Насправді,я робив під впливом кельтського стилю.Спроба була аби вони символізували язички полум*я. Проте все спонтанно,спочатку в зошиті...Центральний елемент -місяць ,придумав в самому кінці . Дякую.Час на виконання роботи не можу сказати,різьбив коли було бажання.Це вмене хоббі.Саме краще було би використати стару бормашинку.І швидше й легше. Цегла полакована.Якщо заборонять конвектори то наліплю клінкер,але на загальну ситуацію не вплине:хата стара й без фендаменту сідає. Перепрошую що написав що це моя перша спроба.Пеша була - дерев*яний столик,фото я виклав на форумі в іншій темі,Потім порізьбив вхідні смерекові двері (6 тафель) .Ось де справді тяжко щось якісно зробити! Пізніше відреставрував креденц (спробував).Бук не підходить для меблів - це зрозумів після всього. Різьбу тепер покинув ,потрібна хоч якась майстерня."Грифон" десь валяється незакінченим.
Може для різьби не підходить, однак для токарних робіт саме те. У нас він не часто попадає у продажу, однак дуже гарно виглядає під лаком. Структура специфічна, трохи подібна до берези по роботі. Але так само крихкий матеріал, сколюється досить швидко на рельєвній різьбі. А на клиновидній просто супер, кожна грань має свій малюнок. За смереку не скажу. не пробував, хоча в оброці взагалі чув, що дуже тяжка, хоча дерево і хвойне, але структура набагато тяжча за сосну. Правда меня раз трапилась якісна сосна, з якої не тягнули живицю, то намучився теж достатньо. Руки всі липкі, дерево тверде. Але зате є надія, що виріб мене переживе. Так дерево краще зберігається
Зарахованих голосів: 2 Голос такого форумчанина був не зарахований, оскільки він написав менше 20-ти повідомлень: kovach.